Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x

17 oktober 2019

De media- en consumentengekte rondom Black Friday wordt ieder jaar groter. Hoe haal je hier het maximale uit voor jouw webshop? Lees direct onze 5 tips.

Auteur: Carsten
Expertise(s):
SEA
SEO
Online marketing strategie
Blog banner

12 september 2019

Google implementeert steeds meer nieuwe advertentie-extensies mogelijkheden voor haar Ads-campagnes. In dit artikel lichten we toe wat advertentie-extensies zijn en wanneer ze vertoond kunnen worden. WAT ZIJN ADVERTENTIE-EXTENSIES? Advertentie-extensies zijn toevoegingen aan de reguliere Google Ads-advertenties. Advertentie-extensies helpen de adverteerders om meer relevante doorklikmogelijkheden te bieden aan potentiële klanten. Er…

Auteur: Nick
Expertise(s):
SEA
Banner homepagina

10 september 2019

Speciaal voor non-profitorganisaties heeft Google het Ad Grants-programma opgericht. Google Ad Grantees ontvangen een gratis Google Ads budget van $ 10.000 per maand. Met de komst van Ad Grants is adverteren in Google toegankelijker geworden voor non-profitorganisaties. WANNEER KOM JE IN AANMERKING VOOR HET GOOGLE AD GRANTS-PROGRAMMA? Google stelt een…

Auteur: Nick
Expertise(s):
SEA
Sfeer Copper

5 september 2019

Een zeer groot deel van de grote topondernemingen in Nederland zijn actief op het gebied van zoekmachine-adverteren. De marketingmanagers van deze organisaties geven voor hun marketingactiviteiten vaak de voorkeur aan SEA. Dit blijkt vaak het meest effectieve middel te zijn, op de voet gevolgd wordt door affiliate- en email-marketing. Maar…

Auteur: Nick
Expertise(s):
SEA
Headerafbeelding

1 september 2019

Wanneer je op je telefoon op zoek bent naar een taxichauffeur in Arnhem, wil je wel graag snel een relevante mobiele website voor je zien. Het liefst een website waarop je de tekst kunt lezen zonder dat je hoeft in te zoomen. Niets is natuurlijk vervelender dan met je telefoon…

Auteur: Sander
Expertise(s):
SEO
Banner contact

29 augustus 2019

Hoe specifieker je data zijn, hoe beter je analyses kunnen zijn. Door het gebruik van unieke meetcodes, krijg je specifiekere data te zien bij je verschillende campagnes in Google Analytics. Maar wat is nu eigenlijk een unieke meetcode en hoe pas je deze toe? In dit blogartikel lees je hoe…

Auteur: Sander
Expertise(s):
Analytics