Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x

4 december 2019

Google voert dagelijks kleine wijzigingen door in het algoritme. Vaak merken we hier (vrijwel) niets van. Alleen bij de zogenoemde Google core-updates zien we vaak verschuivingen in posities en gevolgen in de organische resultaten van websites. Op 25 oktober 2019 kondigde Google de BERT-update aan als ‘de grootste update in…

Auteur: Mike van Leijen
Expertise(s):
SEO

27 november 2019

Misschien ken je het wel: je hebt een goed lopende webshop met een mooi assortiment aan producten. Onlangs heb je Google Shopping laten inrichten om de webshop verder te laten groeien, maar je merkt dat je producten niet in beeld komen bij het invoeren van relevante zoektermen. Je zult je…

Auteur: Job Kramer
Expertise(s):
SEA

14 november 2019

Veel webshops hanteren als SEO-strategie het afkijken bij ‘grote jongens’ als Coolblue en Bol.com. Van deze webwinkels kun je als middelgrote speler vast veel leren, zou je denken. Maar is dat wel zo’n goed idee? Vaak niet. Voor jouw webshop werkt een andere SEO-strategie veel beter en wil je de…

Auteur: Mike van Leijen
Expertise(s):
SEO

12 november 2019

Als ondernemer in het toerisme ben je al enige tijd aan het adverteren via Google Ads. Er wordt geklikt, er wordt geconverteerd en de kosten per conversie zitten onder je maximale CPS. Maar besteed je zoveel mogelijk budget aan de juiste mensen (potentiële klanten) en speel je goed in op…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA

4 november 2019

Google Ads is een geweldig hulpmiddel om meer potentiële klanten te bereiken, maar hoe pas je dit toe in de toeristisch-recreatieve branche? Veel organisaties hebben te maken met hoge concurrentie en flink oplopende CPC’s (kosten per klik). Lees deze 5 tips, die we hebben samengesteld met onze klant Toerisme Veluwe…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA
Afbeelding SEO optimaliseren

31 oktober 2019

Het optimaliseren van afbeeldingen is in de SEO-wereld vaak een ondergeschoven kindje. Door veel online marketeers wordt er ten onrechte uitsluitend naar de optimalisatie van tekstuele content gekeken. Het verbeteren van jouw afbeeldingen kan namelijk veel organische traffic genereren en ook nog eens de gebruiksvriendelijkheid van jouw website verbeteren! In…

Auteur: Luuk Theunissen
Expertise(s):
SEO

17 oktober 2019

De media- en consumentengekte rondom Black Friday wordt ieder jaar groter. Hoe haal je hier het maximale uit voor jouw webshop? Lees direct onze 5 tips.

Auteur: Carsten de Groot
Expertise(s):
SEA
SEO
Online marketing strategie
Blog banner

12 september 2019

Google implementeert steeds meer nieuwe advertentie-extensies mogelijkheden voor haar Ads-campagnes. In dit artikel lichten we toe wat advertentie-extensies zijn en wanneer ze vertoond kunnen worden. WAT ZIJN ADVERTENTIE-EXTENSIES? Advertentie-extensies zijn toevoegingen aan de reguliere Google Ads-advertenties. Advertentie-extensies helpen de adverteerders om meer relevante doorklikmogelijkheden te bieden aan potentiële klanten. Er…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA
Banner homepagina

10 september 2019

Speciaal voor non-profitorganisaties heeft Google het Ad Grants-programma opgericht. Google Ad Grantees ontvangen een gratis Google Ads budget van $ 10.000 per maand. Met de komst van Ad Grants is adverteren in Google toegankelijker geworden voor non-profitorganisaties. WANNEER KOM JE IN AANMERKING VOOR HET GOOGLE AD GRANTS-PROGRAMMA? Google stelt een…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA
Sfeer Copper

5 september 2019

Een zeer groot deel van de grote topondernemingen in Nederland zijn actief op het gebied van zoekmachine-adverteren. De marketingmanagers van deze organisaties geven voor hun marketingactiviteiten vaak de voorkeur aan SEA. Dit blijkt vaak het meest effectieve middel te zijn, op de voet gevolgd wordt door affiliate- en email-marketing. Maar…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA
Headerafbeelding

1 september 2019

Wanneer je op je telefoon op zoek bent naar een taxichauffeur in Arnhem, wil je wel graag snel een relevante mobiele website voor je zien. Het liefst een website waarop je de tekst kunt lezen zonder dat je hoeft in te zoomen. Niets is natuurlijk vervelender dan met je telefoon…

Auteur: Sander Jacobs
Expertise(s):
SEO
Banner contact

29 augustus 2019

Hoe specifieker je data zijn, hoe beter je analyses kunnen zijn. Door het gebruik van unieke meetcodes, krijg je specifiekere data te zien bij je verschillende campagnes in Google Analytics. Maar wat is nu eigenlijk een unieke meetcode en hoe pas je deze toe? In dit blogartikel lees je hoe…

Auteur: Sander Jacobs
Expertise(s):
Analytics
X
Wil je ook op de hoogte blijven?
Ontvang als eerste onze blogs en cases via de mail

Meld je aan voor onze tweewekelijkse nieuwsbrief