Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x
Banner trainingen

3 april 2020

Deze tekst is geschreven door Jeroen van Swaaij, tekstschrijver en deelnemer aan de ‘SEO training voor tekstschrijvers’. Als beroepsschrijver wist ik het al wel: met alleen sterke webteksten redt een ondernemer het niet in de wereld van online vindbaarheid. Al je concurrenten willen bovenaan de top tien van de zoekresultaten…

Expertise(s):
SEO
Zoekmachine optimalisatie
Trainingen
Google rich snippets

26 maart 2020

Onlangs zijn er wat veranderingen geweest binnen de zoekresultaten van Google. Het gaat om de zogenaamde rich snippets, uitgelichte onderdelen zoals recepten, evenementen en reviewsterren. Hier stellen we je graag van op de hoogte. Mijn reviewsterren zijn verdwenen, wat nu? Waarschijnlijk heb je het al gemerkt, maar er is een…

Auteur: Carsten de Groot
Expertise(s):
SEO
Zoekmachine optimalisatie

23 maart 2020

SEO bestaat in principe uit een drie-eenheid: content, autoriteit en techniek. Dat laatste vormt eigenlijk het fundament van al je SEO-werkzaamheden. Als je website technisch gezien niet goed staat, dan zul je niet het optimale uit je content en autoriteit kunnen halen, ook al stop je hier nog zoveel effort…

Auteur: Carsten de Groot
Expertise(s):
SEO

17 maart 2020

Dinsdag 10 maart was het na eindeloos speculeren dan eindelijk zover: Amazon ging volledig live in Nederland. Hiervoor konden consumenten op Amazon.nl alleen boeken en e-books kopen en werd Amazon.de vertaald voor de rest van de producten. Vanaf heden is het mogelijk om alle producten die Amazon aanbiedt te kopen….

Auteur: Job Kramer
Expertise(s):
SEA
Online marketing strategie

16 maart 2020

In navolging van de door het RIVM aangekondigde maatregelen hebben wij besloten om onze medewerkers waar mogelijk zoveel mogelijk thuis te laten werken. Zowel voor onze klanten als onze medewerkers hopen wij zo mee te werken aan het indammen van de verspreiding van het Coronavirus (COVID-19). Bereikbaarheid Onze marketeers werken…

4 maart 2020

Als men het over online advertising heeft, is er een grote kans dat je denkt aan conversies binnenhalen, conversiewaardes verhogen en een stijgende lijn in omzetgroei realiseren. Kortom, je denkt aan sales! Bereikdoelstellingen zijn dan ook vaak het ondergeschoven kindje in het online marketing landschap. Dit is erg zonde. Een…

Auteur: Youssra Barkoki
Expertise(s):
SEA
Strategisch overleg met laptops

19 februari 2020

Hoe maak je de beste landingspagina? Wat is een landingspagina eigenlijk precies? Dit zijn zomaar een aantal vragen die bij veel website-eigenaars spelen. In deze blog gaan wij je proberen te behoeden voor veelgemaakte fouten, en je tips geven om de ideale landingspagina te maken. Wat is een landing page?…

Auteur: Luuc Hendriks
Expertise(s):
Conversie optimalisatie
SEA
SEO
Domeinverhuizing Copper IM

14 februari 2020

Je merknaam veranderen, twee websites samenvoegen of een wijziging van .nl naar .com: er zijn een hoop redenen op te noemen om je domein te verhuizen. Maar wist je dat een domeinverhuizing veel impact kan hebben op je organische posities en SEO-verkeer? Deze impact kan zowel positief als negatief zijn,…

Auteur: Carsten de Groot
Expertise(s):
SEO
Domeinverhuizing
Rode rozen Valentijn

31 januari 2020

Ben je alweer een beetje bijgekomen van de feestdagen? Je goede voornemens alweer het raam uit gegooid? Mooi, want 14 februari is het weer Valentijnsdag en daar kan jouw webshop van profiteren! Een dag waarop veel mensen hun geliefde wat extra’s willen geven. Hoe kan jij daar het beste op…

Auteur: Luuc Hendriks
Expertise(s):
SEA
SEO
Conversie optimalisatie
Woman viewing her website on a tablet and laptop

22 januari 2020

28 januari is het de Dag van de Privacy. Deze dag is onder andere in het leven geroepen om bedrijven en organisaties aan te sporen de bescherming van hun persoonsgegevens te verbeteren. Privacy is, zeker in de onlinemarketingwereld, een groot issue. Om iedereens privacy zoveel mogelijk te garanderen is vanaf…

Auteur: Mike van Leijen
Expertise(s):
Data
Online marketing strategie
SEA Google Ads

14 januari 2020

Bij het inzetten van Google Ads als marketingkanaal is het hebben van goed inzicht in de prestaties van je campagnes van groot belang. Hieruit kan namelijk de winstgevendheid van deze campagnes bepaald worden en, indien nodig, bijsturing worden gedaan. Vaak worden campagnes in een Google Ads account echter bestempeld als…

Auteur: Job Kramer
Expertise(s):
SEA
Sfeerafbeelding Kerst

9 december 2019

Aan het eind van elk jaar draait de marketingmachine bij elke organisatie weer op volle toeren. Vooral in de e-commerce branche wordt er gesmeten met extra marketingbudget vanwege alle traditionele en nieuwe feestdagen. Naast de in Nederland gebruikelijke feestdagen zoals Sinterklaas en Kerst winnen ook de nieuwere feestdagen bij ons…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA
Google BERT update

4 december 2019

Google voert dagelijks kleine wijzigingen door in het algoritme. Vaak merken we hier (vrijwel) niets van. Alleen bij de zogenoemde Google core-updates zien we vaak verschuivingen in posities en gevolgen in de organische resultaten van websites. Op 25 oktober 2019 kondigde Google de BERT-update aan als ‘de grootste update in…

Auteur: Mike van Leijen
Expertise(s):
SEO
Afbeelding Channable

27 november 2019

Misschien ken je het wel: je hebt een goed lopende webshop met een mooi assortiment aan producten. Onlangs heb je Google Shopping laten inrichten om de webshop verder te laten groeien, maar je merkt dat je producten niet in beeld komen bij het invoeren van relevante zoektermen. Je zult je…

Auteur: Job Kramer
Expertise(s):
SEA
Online marketing strategie afkijken

14 november 2019

Veel webshops hanteren als SEO-strategie het afkijken bij ‘grote jongens’ als Coolblue en Bol.com. Van deze webwinkels kun je als middelgrote speler vast veel leren, zou je denken. Maar is dat wel zo’n goed idee? Vaak niet. Voor jouw webshop werkt een andere SEO-strategie veel beter en wil je de…

Auteur: Mike van Leijen
Expertise(s):
SEO
Arnhem en de Hoge Veluwe

12 november 2019

Als ondernemer in het toerisme ben je al enige tijd aan het adverteren via Google Ads. Er wordt geklikt, er wordt geconverteerd en de kosten per conversie zitten onder je maximale CPS. Maar besteed je zoveel mogelijk budget aan de juiste mensen (potentiële klanten) en speel je goed in op…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA
Veluwe Arnhem

4 november 2019

Google Ads is een geweldig hulpmiddel om meer potentiële klanten te bereiken, maar hoe pas je dit toe in de toeristisch-recreatieve branche? Veel organisaties hebben te maken met hoge concurrentie en flink oplopende CPC’s (kosten per klik). Lees deze 5 tips, die we hebben samengesteld met onze klant Toerisme Veluwe…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA
Afbeelding SEO optimaliseren

31 oktober 2019

Het optimaliseren van afbeeldingen is in de SEO-wereld vaak een ondergeschoven kindje. Door veel online marketeers wordt er ten onrechte uitsluitend naar de optimalisatie van tekstuele content gekeken. Het verbeteren van jouw afbeeldingen kan namelijk veel organische traffic genereren en ook nog eens de gebruiksvriendelijkheid van jouw website verbeteren! In…

Auteur: Luuk Theunissen
Expertise(s):
SEO
Black Friday marketing

17 oktober 2019

De media- en consumentengekte rondom Black Friday wordt ieder jaar groter. Hoe haal je hier het maximale uit voor jouw webshop? Lees direct onze 5 tips.

Auteur: Carsten de Groot
Expertise(s):
SEA
SEO
Online marketing strategie
Blog banner

12 september 2019

Google implementeert steeds meer nieuwe advertentie-extensies mogelijkheden voor haar Ads-campagnes. In dit artikel lichten we toe wat advertentie-extensies zijn en wanneer ze vertoond kunnen worden. Wat zijn Google Ads extensies? Advertentie-extensies zijn toevoegingen aan de reguliere Google Ads-advertenties. Advertentie-extensies helpen de adverteerders om meer relevante doorklikmogelijkheden te bieden aan potentiële…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA
Banner homepagina

10 september 2019

Speciaal voor non-profitorganisaties heeft Google het Ad Grants-programma opgericht. Google Ad Grantees ontvangen een gratis Google Ads budget van $ 10.000 per maand. Met de komst van Ad Grants is adverteren in Google toegankelijker geworden voor non-profitorganisaties. WANNEER KOM JE IN AANMERKING VOOR HET GOOGLE AD GRANTS-PROGRAMMA? Google stelt een…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA
Sfeer Copper

5 september 2019

Een zeer groot deel van de grote topondernemingen in Nederland zijn actief op het gebied van zoekmachine-adverteren. De marketingmanagers van deze organisaties geven voor hun marketingactiviteiten vaak de voorkeur aan SEA. Dit blijkt vaak het meest effectieve middel te zijn, op de voet gevolgd wordt door affiliate- en email-marketing. Maar…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA
Online marketeer aan het werk

1 september 2019

Wanneer je op je telefoon op zoek bent naar een taxichauffeur in Arnhem, wil je wel graag snel een relevante mobiele website voor je zien. Het liefst een website waarop je de tekst kunt lezen zonder dat je hoeft in te zoomen. Niets is natuurlijk vervelender dan met je telefoon…

Auteur: Sander Jacobs
Expertise(s):
SEO
Banner contact

29 augustus 2019

Hoe specifieker je data is, hoe beter je analyses zijn. Door het gebruik van unieke meetcodes, krijg je specifiekere data te zien bij je verschillende campagnes in Google Analytics. Maar wat is nu eigenlijk een unieke meetcode en hoe pas je deze toe? In dit blogartikel lees je hoe je…

Auteur: Sander Jacobs
Expertise(s):
Analytics
X
Wil je ook op de hoogte blijven?
Ontvang als eerste onze blogs en cases via de mail

Meld je aan voor onze tweewekelijkse nieuwsbrief