Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x

Blog overzicht

In navolging van de door het RIVM aangekondigde maatregelen hebben wij besloten om onze medewerkers waar mogelijk zoveel mogelijk thuis te laten werken. Zowel voor onze klanten als onze medewerkers hopen wij zo mee te werken aan het indammen van de verspreiding van het Coronavirus (COVID-19).

Bereikbaarheid

Onze marketeers werken voornamelijk thuis. Deze zijn via e-mail gewoon bereikbaar. Ook zijn we op ons vaste telefoonnummer (088-1267600) bereikbaar. Mocht je één van onze marketeers direct willen spreken kun je via bovenstaand nummer iemand bereiken.

Afspraken

Persoonlijke afspraken worden voorlopig verzet, of omgezet naar een afspraak via Google Hangout. Via Google Hangouts is het erg gemakkelijk om zonder software een videogesprek te voeren. De marketeers nemen z.s.m. contact op om een nieuwe afspraak in te plannen.

Trainingen

De trainingen die tot 6 april gepland staan kunnen helaas ook geen doorgang vinden. We zullen voor deze trainingen nieuwe data gaan zoeken. Mocht jij je hebben ingeschreven voor een training, neemt Carolien (onze accountmanager) contact met je op.

Impact

Als organisatie zijn wij er gelukkig goed op ingericht om onze medewerkers thuis te kunnen laten werken. We kunnen voorstellen dat de impact op jouw organisatie veel groter is, bijvoorbeeld voor de horecaondernemingen. We zullen samen met jullie een oplossing vinden die geschikt is.

Mochten er zaken veranderen, dan houden we jullie op de hoogte via de mail en onze Facebook. Heb je in de tussentijd nog vragen? Neem dan contact met je marketeer op, of bel ons op 088-12676000. Wij helpen je natuurlijk graag.

Lees ook
SEO zoekintenties

8 oktober 2020

Meer én kwalitatiever SEO-verkeer? Speel in op de zoekintentie van je doelgroep

De missie van Google is om gebruikers te voorzien van de beste zoekresultaten voor hun zoekopdracht. Unieke en relevante content wordt daarom gezien als belangrijkste ranking factor binnen het algoritme. Door in zoektermanalyses al rekening te houden met de zoekintentie achter een zoekopdracht, sluiten jouw pagina’s optimaal aan bij de…

Auteur: Mike van Leijen

7 oktober 2020

Ben jij al klaar voor Black Friday? Bereid je voor met onze 3 tips!

Volgende maand is het alweer zo ver. Op 27 november barst de koopgekte weer los. Als ondernemer kan je de laatste jaren niet meer om Black Friday heen en door de steiging in online aankopen door de Corona-crisis dit jaar al helemaal niet meer. Dit is je kans om nog…

Auteur: Nick van der Blom