Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x
online marketing strategie - Copper IM

3 september 2020

“Ja Carolien dat klinkt allemaal leuk met strategie enzo, maar ik wil gewoon dat alles live gaat zodat we gelijk resultaat hebben.” Soms verbaas ik me er wel eens over, hoe weinig er eigenlijk wordt nagedacht over waarom en voor wie we online marketing inzetten! Eigenlijk wil vrijwel iedereen gelijk…

Auteur: Carolien Visser
Expertise(s):
Online marketing strategie
Google Ads

2 september 2020

Wat maakt een Google Ads campagne effectief? Dit verschilt per organisatie en de doelen die men heeft gesteld voor de campagne. Er zijn geen regels die je moet volgen zodat je altijd succesvol bent met Google Ads. Wel zijn er duidelijke richtlijnen waar een campagne aan moet voldoen. 1. Bepalen…

Auteur: Sander Jacobs
Expertise(s):
SEA
Analytics
Google rich snippets

23 juli 2020

Google Shopping CSS Partners: Wat is het en waarom moet je het gebruiken? Wellicht heb je er nog nooit van gehoord: het CSS Partnerprogramma van Google. Dit programma is in 2017 ontstaan nadat de EU een miljoenenboete aan Google uitdeelde vanwege vermeend machtsmisbruik via Google Shopping. Door binnen Google Shopping…

Auteur: Job Kramer
Expertise(s):
Online marketing strategie
SEA

26 mei 2020

Sinds de uitbraak van COVID-19 in Nederland zitten veel bedrijven met de handen in het haar. Hoe overleef je als onderneming deze moeilijke tijd en waar begin je als het gaat om je marketing prioriteiten? Is het verstandig om de marketing compleet stil te leggen of kun je er juist…

Auteur: Kimberley Wieland
Expertise(s):
Online marketing strategie
SEA
SEO
Social

17 maart 2020

Dinsdag 10 maart was het na eindeloos speculeren dan eindelijk zover: Amazon ging volledig live in Nederland. Hiervoor konden consumenten op Amazon.nl alleen boeken en e-books kopen en werd Amazon.de vertaald voor de rest van de producten. Vanaf heden is het mogelijk om alle producten die Amazon aanbiedt te kopen….

Auteur: Job Kramer
Expertise(s):
SEA
Online marketing strategie

4 maart 2020

Als men het over online advertising heeft, is er een grote kans dat je denkt aan conversies binnenhalen, conversiewaardes verhogen en een stijgende lijn in omzetgroei realiseren. Kortom, je denkt aan sales! Bereikdoelstellingen zijn dan ook vaak het ondergeschoven kindje in het online marketing landschap. Dit is erg zonde. Een…

Auteur: Job Kramer
Expertise(s):
SEA
Strategisch overleg met laptops

19 februari 2020

Hoe maak je de beste landingspagina? Wat is een landingspagina eigenlijk precies? Dit zijn zomaar een aantal vragen die bij veel website-eigenaars spelen. In deze blog gaan wij je proberen te behoeden voor veelgemaakte fouten, en je tips geven om de ideale landingspagina te maken. Wat is een landing page?…

Auteur: Luuc Hendriks
Expertise(s):
Conversie optimalisatie
SEA
SEO
Rode rozen Valentijn

31 januari 2020

Ben je alweer een beetje bijgekomen van de feestdagen? Je goede voornemens alweer het raam uit gegooid? Mooi, want 14 februari is het weer Valentijnsdag en daar kan jouw webshop van profiteren! Een dag waarop veel mensen hun geliefde wat extra’s willen geven. Hoe kan jij daar het beste op…

Auteur: Luuc Hendriks
Expertise(s):
SEA
SEO
Conversie optimalisatie
SEA Google Ads

14 januari 2020

Bij het inzetten van Google Ads als marketingkanaal is het hebben van goed inzicht in de prestaties van je campagnes van groot belang. Hieruit kan namelijk de winstgevendheid van deze campagnes bepaald worden en, indien nodig, bijsturing worden gedaan. Vaak worden campagnes in een Google Ads account echter bestempeld als…

Auteur: Job Kramer
Expertise(s):
SEA
Sfeerafbeelding Kerst

9 december 2019

Aan het eind van elk jaar draait de marketingmachine bij elke organisatie weer op volle toeren. Vooral in de e-commerce branche wordt er gesmeten met extra marketingbudget vanwege alle traditionele en nieuwe feestdagen. Naast de in Nederland gebruikelijke feestdagen zoals Sinterklaas en Kerst winnen ook de nieuwere feestdagen bij ons…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA
Afbeelding Channable

27 november 2019

Misschien ken je het wel: je hebt een goed lopende webshop met een mooi assortiment aan producten. Onlangs heb je Google Shopping laten inrichten om de webshop verder te laten groeien, maar je merkt dat je producten niet in beeld komen bij het invoeren van relevante zoektermen. Je zult je…

Auteur: Job Kramer
Expertise(s):
SEA
Arnhem en de Hoge Veluwe

12 november 2019

Als ondernemer in het toerisme ben je al enige tijd aan het adverteren via Google Ads. Er wordt geklikt, er wordt geconverteerd en de kosten per conversie zitten onder je maximale CPS. Maar besteed je zoveel mogelijk budget aan de juiste mensen (potentiële klanten) en speel je goed in op…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA
Veluwe Arnhem

4 november 2019

Google Ads is een geweldig hulpmiddel om meer potentiële klanten te bereiken, maar hoe pas je dit toe in de toeristisch-recreatieve branche? Veel organisaties hebben te maken met hoge concurrentie en flink oplopende CPC’s (kosten per klik). Lees deze 5 tips, die we hebben samengesteld met onze klant Toerisme Veluwe…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA
Black Friday marketing

17 oktober 2019

De media- en consumentengekte rondom Black Friday wordt ieder jaar groter. Hoe haal je hier het maximale uit voor jouw webshop? Lees direct onze 5 tips.

Auteur: Shanna de Weijer
Expertise(s):
SEA
SEO
Online marketing strategie
Blog banner

12 september 2019

Google implementeert steeds meer nieuwe advertentie-extensies mogelijkheden voor haar Ads-campagnes. In dit artikel lichten we toe wat advertentie-extensies zijn en wanneer ze vertoond kunnen worden. Wat zijn Google Ads extensies? Advertentie-extensies zijn toevoegingen aan de reguliere Google Ads-advertenties. Advertentie-extensies helpen de adverteerders om meer relevante doorklikmogelijkheden te bieden aan potentiële…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA
Banner homepagina

10 september 2019

Speciaal voor non-profitorganisaties heeft Google het Ad Grants-programma opgericht. Google Ad Grantees ontvangen een gratis Google Ads budget van $ 10.000 per maand. Met de komst van Ad Grants is adverteren in Google toegankelijker geworden voor non-profitorganisaties. WANNEER KOM JE IN AANMERKING VOOR HET GOOGLE AD GRANTS-PROGRAMMA? Google stelt een…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA
Sfeer Copper

5 september 2019

Een zeer groot deel van de grote topondernemingen in Nederland zijn actief op het gebied van zoekmachine-adverteren. De marketingmanagers van deze organisaties geven voor hun marketingactiviteiten vaak de voorkeur aan SEA. Dit blijkt vaak het meest effectieve middel te zijn, op de voet gevolgd wordt door affiliate- en email-marketing. Maar…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
SEA