Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x
Online marketeer aan het werk

7 juli 2020

Er zijn veel SEO tools te vinden op het internet. De een wat beter dan de andere. Hieronder staan vijf tools die onze zoekmachine optimalisatie experts regelmatig gebruiken. Dit zijn natuurlijk nog lang niet alle handige SEO tools die er zijn; we zouden daar bijna een boek over kunnen schrijven….

Auteur: Luuk Theunissen
Expertise(s):
SEO
Analytics
Banner contact

30 juni 2020

E-mail is één van de goedkoopste kanalen die je kan inzetten binnen jouw online marketing strategie. Veel bedrijven versturen wel nieuwsbrieven, maar om echt aan e-mail marketing te doen moet je toch eigenlijk wel iets meer effort leveren. Wat dacht je van het bouwen van een campagne? Stop met massacommunicatie…

Auteur: Carolien Visser
Expertise(s):
e-mail marketing
Online marketing strategie

5 juni 2020

SEO bestaat uit drie pijlers: techniek, content en autoriteit. In deze blog zoomen we in op het stukje content. Hoe kun je de beste SEO-content schrijven, en zo hoger in Google komen? Zoektermen bepalen Voor je begint met het schrijven van de tekst, zal je een zoekwoorden onderzoek moeten doen….

Auteur: Luuc Hendriks
Expertise(s):
SEO

26 mei 2020

Sinds de uitbraak van COVID-19 in Nederland zitten veel bedrijven met de handen in het haar. Hoe overleef je als onderneming deze moeilijke tijd en waar begin je als het gaat om je marketing prioriteiten? Is het verstandig om de marketing compleet stil te leggen of kun je er juist…

Auteur: Kimberley Wieland
Expertise(s):
Online marketing strategie
SEA
SEO
Social
Banner diensten

20 mei 2020

Niemand ontkomt eraan. Het corona-virus houdt de gehele wereld in zijn greep. Waar we begin dit jaar in Nederland nog dachten, dat het een ver-van-mijn-bed-show was, is ook onze wereld, binnen een paar weken helemaal op zijn kop gezet. Mensen moeten massaal thuisblijven, de horeca moet zijn deuren sluiten, docenten…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
Online marketing strategie

18 mei 2020

Google Ads geeft je diverse mogelijkheden voor de inzet van advertenties. Wanneer je voor een zoekcampagne kiest, heb je de mogelijkheid om uitgebreide tekstadvertenties en responsive tekstadvertenties in te zetten. In deze blog leggen we je uit wat een Responsive Search ad is, hoe ze werken, en wat je er…

Auteur: Luuc Hendriks
Expertise(s):
SEA

4 mei 2020

Bol.com is een van de grootste webwinkels in Nederland en België waar bedrijven hun eigen producten op kunnen aanbieden. Met gemiddeld 9 miljoen unieke bezoekers per maand is het ook niet verwonderlijk dat veel bedrijven hun producten verkopen via bol.com. Maar hoe werkt dat nu? Hoe kan ik als ondernemer…

Auteur: Nick van der Blom
Expertise(s):
Online marketing strategie

22 april 2020

Juist in deze rare tijden is Moederdag een dag om (extra) te laten weten dat je aan je moeder denkt. Door het sluiten van veel fysieke winkels kun je als webshop de oplossing bieden voor mensen die toch een cadeautje willen kopen voor hun moeder. Lees in deze blog onze…

Auteur: Luuc Hendriks
Expertise(s):
SEO
SEA
Online marketing strategie
Banner trainingen

3 april 2020

Deze tekst is geschreven door Jeroen van Swaaij, tekstschrijver en deelnemer aan de ‘SEO training voor tekstschrijvers’. Als beroepsschrijver wist ik het al wel: met alleen sterke webteksten redt een ondernemer het niet in de wereld van online vindbaarheid. Al je concurrenten willen bovenaan de top tien van de zoekresultaten…

Expertise(s):
SEO
Zoekmachine optimalisatie
Trainingen
Google rich snippets

26 maart 2020

Onlangs zijn er wat veranderingen geweest binnen de zoekresultaten van Google. Het gaat om de zogenaamde rich snippets, uitgelichte onderdelen zoals recepten, evenementen en reviewsterren. Hier stellen we je graag van op de hoogte. Mijn reviewsterren zijn verdwenen, wat nu? Waarschijnlijk heb je het al gemerkt, maar er is een…

Auteur: Erik den Hartog
Expertise(s):
SEO
Zoekmachine optimalisatie

23 maart 2020

SEO bestaat in principe uit een drie-eenheid: content, autoriteit en techniek. Dat laatste vormt eigenlijk het fundament van al je SEO-werkzaamheden. Als je website technisch gezien niet goed staat, dan zul je niet het optimale uit je content en autoriteit kunnen halen, ook al stop je hier nog zoveel effort…

Auteur: Luuk Theunissen
Expertise(s):
SEO

16 maart 2020

In navolging van de door het RIVM aangekondigde maatregelen hebben wij besloten om onze medewerkers waar mogelijk zoveel mogelijk thuis te laten werken. Zowel voor onze klanten als onze medewerkers hopen wij zo mee te werken aan het indammen van de verspreiding van het Coronavirus (COVID-19). Bereikbaarheid Onze marketeers werken…

Strategisch overleg met laptops

19 februari 2020

Hoe maak je de beste landingspagina? Wat is een landingspagina eigenlijk precies? Dit zijn zomaar een aantal vragen die bij veel website-eigenaars spelen. In deze blog gaan wij je proberen te behoeden voor veelgemaakte fouten, en je tips geven om de ideale landingspagina te maken. Wat is een landing page?…

Auteur: Luuc Hendriks
Expertise(s):
Conversie optimalisatie
SEA
SEO
Domeinverhuizing Copper IM

14 februari 2020

Je merknaam veranderen, twee websites samenvoegen of een wijziging van .nl naar .com: er zijn een hoop redenen op te noemen om je domein te verhuizen. Maar wist je dat een domeinverhuizing veel impact kan hebben op je organische posities en SEO-verkeer? Deze impact kan zowel positief als negatief zijn,…

Auteur: Mike van Leijen
Expertise(s):
SEO
Domeinverhuizing
Rode rozen Valentijn

31 januari 2020

Ben je alweer een beetje bijgekomen van de feestdagen? Je goede voornemens alweer het raam uit gegooid? Mooi, want 14 februari is het weer Valentijnsdag en daar kan jouw webshop van profiteren! Een dag waarop veel mensen hun geliefde wat extra’s willen geven. Hoe kan jij daar het beste op…

Auteur: Luuc Hendriks
Expertise(s):
SEA
SEO
Conversie optimalisatie
Google BERT update

4 december 2019

Google voert dagelijks kleine wijzigingen door in het algoritme. Vaak merken we hier (vrijwel) niets van. Alleen bij de zogenoemde Google core-updates zien we vaak verschuivingen in posities en gevolgen in de organische resultaten van websites. Op 25 oktober 2019 kondigde Google de BERT-update aan als ‘de grootste update in…

Auteur: Mike van Leijen
Expertise(s):
SEO
Online marketing strategie afkijken

14 november 2019

Veel webshops hanteren als SEO-strategie het afkijken bij ‘grote jongens’ als Coolblue en Bol.com. Van deze webwinkels kun je als middelgrote speler vast veel leren, zou je denken. Maar is dat wel zo’n goed idee? Vaak niet. Voor jouw webshop werkt een andere SEO-strategie veel beter en wil je de…

Auteur: Mike van Leijen
Expertise(s):
SEO
Afbeelding SEO optimaliseren

31 oktober 2019

Het optimaliseren van afbeeldingen is in de SEO-wereld vaak een ondergeschoven kindje. Door veel online marketeers wordt er ten onrechte uitsluitend naar de optimalisatie van tekstuele content gekeken. Het verbeteren van jouw afbeeldingen kan namelijk veel organische traffic genereren en ook nog eens de gebruiksvriendelijkheid van jouw website verbeteren! In…

Auteur: Luuk Theunissen
Expertise(s):
SEO
Black Friday marketing

17 oktober 2019

De media- en consumentengekte rondom Black Friday wordt ieder jaar groter. Hoe haal je hier het maximale uit voor jouw webshop? Lees direct onze 5 tips.

Auteur: Shanna de Weijer
Expertise(s):
SEA
SEO
Online marketing strategie
Online marketeer aan het werk

1 september 2019

Wanneer je op je telefoon op zoek bent naar een taxichauffeur in Arnhem, wil je wel graag snel een relevante mobiele website voor je zien. Het liefst een website waarop je de tekst kunt lezen zonder dat je hoeft in te zoomen. Niets is natuurlijk vervelender dan met je telefoon…

Auteur: Sander Jacobs
Expertise(s):
SEO