Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x

Klantvraagstuk/ -uitdaging In de samenwerking met Profipack is Copper IM verantwoordelijk voor het verbeteren van de organische vindbaarheid en het rendabel inzetten van Google Ads campagnes. Elke maand brengen we het resultaat in kaart en bepalen we actiepunten voor de komende tijd. De maandelijkse resultaten en actiepunten worden met de…

Expertise(s):
SEA
Focus Arnhem

Focus Arnhem had het Google Grants account altijd volledig in eigen beheer. Echter was het doel om hier meer uit te halen, in de zin van meer verkeer en conversies voor Focus Arnhem. Samen met Copper IM is er een concreet plan gemaakt en die resultaten delen we graag!

Expertise(s):
SEA
Online marketing strategie
Makro kerst banner

Voor Makro Kerstpakketten hebben we onze SEO-gereedschapskist volledig open getrokken. Een nieuwe technische structuur, verbeterde contentstrategie en het opbouwen van extra autoriteit leidde tot een groei in organische opbrengst van 12,1%.

Expertise(s):
Zoekmachine optimalisatie
Case reclamematerialen

Het realiseren van een nieuwe huisstijl voor ReclameMaterialen.com én de lancering van OnlineDisplayShop.de. Dit heeft gezorgd voor een omzetgroei van maar liefst 18%.

Expertise(s):
SEA
SEO
Conversie optimalisatie
Pavo merkbranding paard met logo

Opbrengst van de adviespagina’s met 50% toegenomen en bounces 41% afgenomen! Pavo is Europees gezien een grote speler in paardenvoeding en marktleider in Nederland en pakt samen met Copper IM de online verbeteringen op.

Expertise(s):
SEO
Zoekmachine optimalisatie
OPG afbeelding

Maximaal groeien met Google Ads. Een omzet groei van 126%. Hoe? De opdracht was maximaal rendement uit de campagnes te halen zonder beperkingen van budget. Door de inzet van drie campagnes, namelijk een Search-, Shopping- en merknaam campagne werd een maximale groei behaald.

Expertise(s):
SEA
Rijkswaterstaat gebouw

Gestart met een uitgebreide zoektermanalyse rondom alle wegen en waterwegen die Rijkswaterstaat in hun beheer hebben en de omslag naar het denken vanuit de doelgroep naar ruim 500.000 bezoekers uit Google.

Expertise(s):
SEO
Trainingen
Hogeschool Utrecht banner

De nieuwe website van Hogeschool Utrecht ging 2018 live. De vormgeving en gebruikerservaring van deze nieuwe website was een belangrijke focus. Door de juiste aanpak zijn er mooie resultaten behaald waaronder een stijging van het SEO verkeer van 2%.  

Expertise(s):
SEO
Fokker

Beter vindbaar worden voor de doelgroep en de bekendheid van GKN Fokker en hun opleiding vergroten. Deze doelen werden behaald door de inzet van onder andere een aantal Social Media Ads en YouTube campagnes.

Expertise(s):
Design
Social
SEA
X
Wil je ook op de hoogte blijven?
Ontvang als eerste onze blogs en cases via de mail

Meld je aan voor onze tweewekelijkse nieuwsbrief