AVG

Een van de mooie dingen van online marketing is het feit dat we alles kunnen meten. We hebben data over hoeveel mensen je advertentie hebben gezien, hoeveel van die mensen hebben gelikt op jouw advertentie en wie vervolgens tot aankoop is overgegaan.

Die data zijn binnenkort niet meer vrij te gebruiken: door de ingang van de GDPR (General Data Protection Regulation) ofwel AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) in het Nederlands, gaat de manier waarop we onze data verzamelen en verwerken er heel anders uitzien. 

Omdat we je graag goed op weg willen helpen, hebben we een reeks blogposts geschreven waarin we beschrijven wat de gevolgen zijn voor je website en hoe je hier het beste mee om kunt gaan. Wij zijn natuurlijk geen juridische specialisten, dus we raden je aan om zelf een juridische partij in te schakelen om ervoor te zorgen dat je alles volgens de regels doet.

 

De AVG: hoe zorg je dat jouw website compliant is?

De AVG heeft op meerdere vlakken invloed op online marketing. In deze blogpost leggen we je precies uit wat de gevolgen zijn voor je website en hoe je hier het beste mee kunt omgaan. 

Zoals je van ons gewend bent, helpen we je zo goed mogelijk op weg, maar we zijn natuurlijk geen juridische specialisten. Daarom adviseren we je om zelf een juridische partij in te schakelen om inzicht te krijgen in de impact op jouw organisatie.

Lees verder
 

Met Google Analytics voldoen aan de AVG

Vrijwel iedere website maakt gebruik van Google Analytics. Maar wat betekent de nieuwe AVG-wetgeving precies voor de datatracking via Analytics? Een vraag die we steeds vaker horen vanuit onze klanten. Daarom leggen we in dit artikel uit hoe we er samen voor kunnen zorgen dat jullie aan de AVG voldoen met jullie webanalytics. 

Lees verder
 

AVG en e-mailmarketing: welke aanpassingen moet je doorvoeren?

Voldoet jouw e-mailmarketing al aan de AVG eisen? Zo niet, geen paniek. In dit artikel zetten wij alle actiepunten voor je op een rijtje.

Lees verder
 

AVG en social advertising

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) is van invloed op de online advertentiecampagnes van jouw bedrijf. In deze blogpost leggen we je uit hoe je zorgt dat jouw Facebook advertising- en Google AdWords-campagnes voldoen aan de nieuwe privacy-eisen en zo optimaal mogelijk blijven presteren.

Lees verder
Waarom Copper IM ?

Waarom Copper IM ?

  • Wij gaan uitsluitend voor de lange termijn samenwerking, daar geloven wij in
  • Wij geloven in ‘meten is weten’ en bieden optimaal inzicht in resultaat
  • Wij zijn van een duurzame en duidelijke aanpak, geen trucjes
  • Wij zijn betrokken bij wat we doen, wij kennen onze klanten
  • Wij innoveren doorlopend en benutten de nieuwste technieken
Google premium partner
adcalls
hotjar
bing
FD gazellen