Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x

Conversie optimalisatie voor jouw website

Als je een heel team van online marketing specialisten inschakelt voor conversie optimalisatie, dan kunnen er mooie dingen gebeuren met je omzet. We zorgen er namelijk op een flink aantal sporen tegelijk voor dat geïnteresseerde potentiële klanten zo min mogelijk weerstand ervaren bij hun beslissing om met je bedrijf te connecten en je producten aan te schaffen.

Voor onze conversie optimalisatie aanpak werken we het liefst zo breed mogelijk. Dat doen we omdat er allerlei punten of momenten kunnen zijn waarop jouw aanstormende nieuwe klant toch net afhaakt bij dat winkelmandje, of toch besluit niet op die ‘Meer Informatie’ button te klikken. Gemiste kans, absoluut, maar de echte vraag is: waarom mis je die kans? Dan komt het dus toch weer op grondig analyseren en meten aan – goed nieuws, want daarvoor ben je bij Copper IM aan het juiste adres!

We gaan je hele site uit elkaar trekken: niet letterlijk, geen zorgen, maar wel virtueel. We hebben de software en de skills om je website tot op de naadjes te onderzoeken, om erachter te komen waar de drempels zitten die je klanten afremmen. Met technieken als Heatmapping en een schat aan informatie uit Google Analytics nemen we het surfgedrag van je bezoekers onder de loep. Met A/B tests vergelijken we verschillende varianten van je (toekomstige) site, zodat we kunnen voorspellen wat werkt om je conversie verder op te krikken.

Als we klaar zijn met onze conversie analyse kunnen we je van alles vertellen over het online gedrag van je klanten. Met die kennis op zak kunnen we vervolgens je site en je klantomgeving precies inrichten een zo soepel mogelijke customer journey. Met de juiste landingspagina’s, een intuïtieve pagina-indeling en een aansluitende overall marketingstrategie gaat onze conversie optimalisatie je sales boosten, op meerdere vlakken tegelijk. Je krijgt een schat aan inzicht in het surf- en consumentengedrag van je doelgroep. De ROI uit al je marketingactiviteiten groeit, omdat je website straks tot in de puntjes is ingericht op optimale conversie effectiviteit, waardoor je leads, je relatiemanagement en je groep trouwe klanten alleen maar blijven groeien.