Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x

Bij conversie optimalisatie, of CRO (Conversion Rate Optimization), draait het om meer uit de bestaande bezoekers van je website halen: met de bezoekers die je hebt gaan we bijvoorbeeld meer leads of omzet genereren.

Laat je een nieuwe website bouwen of wil je je bestaande website verbeteren, dan is Copper IM jouw conversie optimalisatie bureau. Wij verplaatsen ons in jouw klant en gaan de klantreis verbeteren. Dit doen we door je website te optimaliseren en te testen – herhaaldelijk. Alles om die conversie ratio omhoog te krijgen!

De voordelen van conversie optimalisatie

  • Meer leads / sales
  • Betere gebruikservaring voor bezoekers
  • Meer waarde halen uit bestaande bezoekers: van bezoekers betalende klanten maken
  • Meer ‘soft’ conversies (inschrijving nieuwsbrief, aanvraag brochure)
  • Slimme voorbereiding van / combinatie met SEO of SEA
  • Helpt bij een lage conversie vanuit SEO
  • Helpt bij lage kwaliteitsscores (relevantie bestemmingspagina) binnen Google Ads
Conversie optimalisatie inzetten voor jouw bedrijf?

Ontdek de mogelijkheden van conversie optimalisatie voor jouw bedrijf. Binnen enkele dagen neemt een specialist contact met je op voor een vrijblijvend voorstel op maat.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Gazellen Logo
Google Partner logo
Emerce logo

Klanten

Makro-logo
Mars_Logo
V&D_logo
TU Delft

Conversie optimalisatie voor jouw website

Hoe meer bezoekers iets bestellen, informatie aanvragen, zich aanmelden voor een nieuwsbrief, of een whitepaper downloaden – hoe hoger de conversie. Dit is te meten met de conversie ratio: het percentage bezoekers dat daadwerkelijk actie onderneemt. En hoe hoger die conversie ratio is, hoe beter.

Hoe de conversie ratio van jouw website op dit moment is, kan je zelf berekenen met deze som: totaal aantal acties (bijvoorbeeld bestellingen) / totaal aantal websitebezoeken * 100%. Stel dat je in je webshop 25 bestellingen hebt op 500 bezoekers, dan is de som als volgt: 25 / 500 * 100 = 5. En dus is de conversie ratio 5%.

Wat een gemiddelde conversie ratio voor jouw website is, is voor elke branche verschillend. Bij Copper IM kunnen we je hier inzicht in geven.

Dit doen we bij conversie optimalisatie

Conversie verhogen

Natuurlijk blijft de vraag: hoe gaan we de conversie verhogen van je webshop of website? Daarvoor gaan we ons verplaatsen in jouw klant. Maar ook gebruiken we bij Copper IM slimme analyses van belangrijke websitegegevens. Zo zetten we Hotjar Heatmapping in. Met deze tool meten we (in combinatie met data uit Google Analytics en Google Tag Manager) precies waar bezoekers afhaken – en ontdekken we dus waar winst te behalen valt.

Door de belangrijkste pagina’s van je website te optimaliseren, je website een betere indeling te geven of door processen soepeler te laten verlopen (bijvoorbeeld het bestelproces in je webshop), verbeteren we de gebruikservaring en stemmen we je website beter af op de mensen waarvoor die bedoeld is.

De conversie verhogen is geen eenmalig iets – conversie optimalisatie is binnen de online marketing een doorlopend proces van optimaliseren en testen.

Copper IM: jouw conversie optimalisatie bureau
Laat je de conversie optimalisatie (CRO) over aan onze online marketing specialisten, dan beginnen we met een intakegesprek. Samen stellen we doelen op en beslissen we welke aanpak het beste is. We analyseren bijvoorbeeld alleen díé onderdelen die er voor jou ook echt toe doen.

Persoonlijke benadering is volgens ons de sleutel tot succes. Daarom praten we je gedurende het hele traject bij over de resultaten. Hoe die precies uitpakken, kan je altijd in de gaten houden met onze duidelijke, realtime rapportage.

Vraag onze gratis QuickScan aan! Aanvragen

Cases

Pavo merkbranding paard met logo

Opbrengst adviespagina’s met 50% toegenomen

Opbrengst van de adviespagina’s met 50% toegenomen en bounces 41% afgenomen! Pavo is Europees gezien een grote speler in paardenvoeding en marktleider in Nederland en pakt samen met Copper IM de online verbeteringen op.

Tags:
SEO
Zoekmachine optimalisatie
Case reclamematerialen

Omzetverhoging van 18% door nieuwe webshop

Het realiseren van een nieuwe huisstijl voor ReclameMaterialen.com én de lancering van OnlineDisplayShop.de. Dit heeft gezorgd voor een omzetgroei van maar liefst 18%.

Tags:
SEA
SEO
Conversie optimalisatie

Team

Nick

Nick van der Blom

Online Marketeer – Operationeel Manager
Als een van de eerste medewerkers bij Copper IM heeft Nick een ruime ervaring in online marketing. Hij denkt graag met klanten mee op strategisch niveau en is als advertising specialist erg kundig met feed marketing. Daarnaast vervult hij binnen Copper IM de rol als operationeel manager om ervoor te zorgen dat we als organisatie blijven groeien in kennis en kunde.

Job

Job Kramer

Online Marketeer – Ads & Feed Marketing Specialist 
Als SEA specialist binnen Copper IM brengt Job veel frisse kennis en inzichten mee. Hij is ambitieus, resultaatgericht en heeft een voorliefde voor online marketing. Job werkt als online marketeer binnen Copper IM aan uitdagende advertising projecten.

OVERTUIGD? NEEM DAN CONTACT MET ONS OP!

Ben je overtuigd van de meerwaarde die wij jou kunnen bieden? Of wil je graag een afspraak met ons inplannen zodat we je van meer informatie kunnen voorzien? Je kan ons uiteraard altijd bellen, maar als je onderstaand formulier invult dan bellen we je zo snel mogelijk terug.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Gratis QuickScan aanvragen

Geef je domeinnaam op en ontvang de Top 15 zoektermposities van jouw website in Google. Onze SEO-experts zullen de belangrijkste zoektermposities voor jou analyseren en je voorzien van kansen waar jij je op kan focussen.


  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
x