Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x

Heatmap van je website voor meer inzicht

Heatmapping is een nuttig instrument om het gedrag van je sitebezoekers mee in kaart te brengen. Met Heatmapping kunnen we de lay-out van je website inhoudelijk doormeten, want deze software analyseert hoe bezoekers door de pagina’s heen navigeren. Cursorbewegingen, scrollen en doorklikken worden stelselmatig opgemeten, waardoor een soort ‘warmtekaart’ van je website ontstaat. Zo kunnen we precies bepalen welke delen van je website echte hotspots zijn met veel nuttig browseverkeer. Dat zijn plekken om extra aandacht aan te besteden bij het uitbouwen van je internet marketing natuurlijk, maar Heatmapping levert nog meer nuttige informatie op dan alleen goed nieuws. Het is mooi om te meten wat er goed gaat, maar de Heatmapping techniek laat juist ook zien waar de koele zones en de windstiltegebieden zitten. Dat zijn dus aspecten van je online activiteiten waar ruimte voor verbetering zit. Voor die verbetering hebben we altijd goede ideeën paraat, dus dat is dan meteen een prima startpunt voor het opzetten van een sterkere online strategie.

We willen je natuurlijk niet te veel lastigvallen met de technische details, maar het is goed om te weten dat Heatmapping maar één van de vele slimme technieken is in onze enorme marketing toolbox. Voor onze ‘meten is weten’ benadering gebruiken we alle tools die nodig zijn om jouw online aanwezigheid tot op het bot te analyseren. Wat daarbij de beste instrumenten zijn hangt af van jouw unieke bedrijf en je plannen voor de toekomst. Daarom blijven we altijd persoonlijk met je overleggen welke koers we samen varen, want we kiezen structureel voor de lange termijn. Toch begint elk stevig marketingtraject met een kritische analyse, dus we dagen je uit om je visie met ons te komen delen en zelf te ervaren wat onze analyses voor jouw internet marketing strategie kunnen betekenen!

DIT ZIJN ONZE SPECIALISTEN VOOR HEATMAPPING

Kimberley

Kimberley Wieland

Online Marketeer – Teamlead
Als creatieve online marketeer zoekt Kimberley altijd naar nieuwe mogelijkheden binnen online adverteren. Ze is goed met design, houdt van social advertising, denkt graag met klanten mee en is resultaatgericht.

Erik

Erik den Hartog

Online Marketeer
Met vijf jaar internationale ervaring kwam Erik bij Copper IM. Is als online marketeer breed inzetbaar en wordt blij van termen als SEO en Ads. Hij is analytisch ingesteld en weet meetgegevens te vertalen naar een goede strategie.

Shanna

Shanna de Weijer

Online Marketeer
Het vertalen van wensen van de klant naar een online marketingstrategie is een van Shanna’s favoriete bezigheden. Ook het adviseren en begeleiden van klanten is haar niet vreemd, dankzij haar ervaring op het gebied van projectmanagement. Shanna combineert haar kennis en ervaring om de resultaten van onze klanten tot een hoger niveau te tillen.

"Heldere uitleg aan de hand van eigen voorbeelden."

Duidelijk verhaal. Fijn om voorbeelden uitgelegd te krijgen aan de hand van het eigen Analytics account, dit maakt het geheel lekker concreet.
Mark
Klanten vertellen
85 beoordelingen met een gemiddelde score van 9,1

Gerelateerde cases

Opbrengst adviespagina’s met 50% toegenomen

Opbrengst van de adviespagina’s met 50% toegenomen en bounces 41% afgenomen! Pavo is Europees gezien een grote speler in paardenvoeding en marktleider in Nederland en pakt samen met Copper IM de online verbeteringen op.

Tags:
SEO
Zoekmachine optimalisatie

Maximaal rendement en een omzet groei van 126%

Maximaal groeien met Google Ads. Een omzet groei van 126%. Hoe? De opdracht was maximaal rendement uit de campagnes te halen zonder beperkingen van budget. Door de inzet van drie campagnes, namelijk een Search-, Shopping- en merknaam campagne werd een maximale groei behaald.

Tags:
SEA