Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!
Neem dan nu contact met ons op!
Tegenwoordig zoekt iedereen alles online op. Zoek je een dienst of product? Toch maar even snel “googelen”. In een paar seconden heb je een waslijst aan zoekresultaten. Dit zoekgedrag en alle gegevens & data die daaruit voortvloeien zijn van groot belang voor jouw bedrijf.
Maar hoe verzamel je die data en bovenal: hoe zet je die om naar nuttige inzichten? Daar helpen wij je bij Copper IM graag mee!
Liever zelf aan de slag met data? Wij geven ook trainingen!
Wie bekijkt je pagina en hoe lang blijven ze daar? Op deze vragen (en nog veel meer) geeft Hotjar jou antwoorden! Dit is de verdiepingsslag op Google Analytics, hoe lang laat jij deze waardevolle data nog lopen?
Analyseer de complete customer journey van jouw klanten met Piwik Pro! Krijg inzicht in volledige gebruikerservaringsgegevens van klanten die op jouw website of applicatie landen! Piwik Pro is een mooie aanvulling op Google Analytics.
Meet het verkeer op je website, applicatie of social media platformen met Google Analytics. Krijg inzicht in data van het gebruikersgedrag en optimaliseer je platform!
Ontdek de mogelijkheden van data en gegevens door midel van interactieve dashboards en overzichtelijke rapporten. Met Looker Studio zet je deze gegevens om tot concrete inzichten.
Bij Copper IM hebben we een marketing dashboard ontwikkeld waarop jij alle meetgegevens uit Analytics gepresenteerd ziet – op een eenvoudige maar flitsende manier. Wij kijken daarbij een stuk verder dan Analytics, we kunnen elke nodige tool toevoegen. Daarnaast werken wij met diverse andere tools zoals Hotjar en Google Tag Manager waarmee wij jou van waardevolle inzichten kunnen voorzien!
Of je nu een marketingspecialist bent en tijd wilt besparen en nieuwe inzichten wilt krijgen, of weinig tot geen marketingkennis hebt – online marketing wordt met onze insights begrijpelijk.
Er is ontzettend veel mogelijk om het gedrag van de gebruikers van jouw bedrijf te volgen en te analyseren. Vanaf de eerste zoekopdracht tot aan de laatste klik die tot de conversie heeft geleid, of juist niet. Samen gaan we kijken welke onderdelen belangrijk zijn en gemeten moeten worden.
Wat er nog meer bij data en insights komt kijken leggen we je graag hieronder uit:
In een eerste gesprek willen we jou en het bedrijf graag leren kennen. Hier luisteren we graag naar jouw behoeftes, ambities en doelen op het gebied van Online Marketing. We stellen Copper IM graag aan je voor en bekijken samen welke diensten op het gebied van data uit het dienstenpakket van Copper IM passend zijn.
Op het moment dat je al aan de slag bent met allerlei databronnen dan krijgen we graag even inzicht om te kijken wat je daar nu precies meet. Dat leggen we naast de data die je zou moeten meten voor het behalen van jouw Online Marketing doelen.
Vanuit stap 2 gaan we aan de slag met de (her)inrichting van de verschillende databronnen zoals; Google Analytics, Tag Manager en Google Analytics 4.
Bij Copper IM werken we met iedere klant vanuit een Google Data Studio Dashboard. Hierin laten we alle databronnen samenkomen. Hierbij kun je denken aan de bronnen die bij stap 3 staan, maar we voegen daar graag ook bronnen en/of tooling aan toe als Google Ads, Google search Console, Social Media kanalen, Marketing Automation tools, E-commerce bronnen, Accuranker etc. Het is maar net welke tooling jij gebruikt en wij maken het inzichtelijk.
Iedere maand plannen we samen een call of afspraak in om deze Data rapportages door te nemen. Om samen te kijken wat de resultaten waren, waar de kansen liggen en welke uitbreidingen we kunnen doen binnen Online Marketing kanalen. Wellicht dat we dan ook bepalen om nog meerdere databronnen toe te voegen.
In een eerste gesprek willen we jou en het bedrijf graag leren kennen. Hier luisteren we graag naar jouw behoeftes, ambities en doelen op het gebied van Online Marketing. We stellen Copper IM graag aan je voor en bekijken samen welke diensten op het gebied van data uit het dienstenpakket van Copper IM passend zijn.
Op het moment dat je al aan de slag bent met allerlei databronnen dan krijgen we graag even inzicht om te kijken wat je daar nu precies meet. Dat leggen we naast de data die je zou moeten meten voor het behalen van jouw Online Marketing doelen.
Vanuit stap 2 gaan we aan de slag met de (her)inrichting van de verschillende databronnen zoals; Google Analytics, Tag Manager en Google Analytics 4.
Bij Copper IM werken we met iedere klant vanuit een Google Data Studio Dashboard. Hierin laten we alle databronnen samenkomen. Hierbij kun je denken aan de bronnen die bij stap 3 staan, maar we voegen daar graag ook bronnen en/of tooling aan toe als Google Ads, Google search Console, Social Media kanalen, Marketing Automation tools, E-commerce bronnen, Accuranker etc. Het is maar net welke tooling jij gebruikt en wij maken het inzichtelijk.
Iedere maand plannen we samen een call of afspraak in om deze Data rapportages door te nemen. Om samen te kijken wat de resultaten waren, waar de kansen liggen en welke uitbreidingen we kunnen doen binnen Online Marketing kanalen. Wellicht dat we dan ook bepalen om nog meerdere databronnen toe te voegen.
Wanneer je data uitbesteedt aan Copper IM gaat ons team van data-specialisten aan de slag voor jouw online succes. Wij hebben diverse data-specialisten die jou graag helpen.
Naast de werkzaamheden zoals het installeren van Google Tag Manager, bepalen van de strategie en het opzetten en optimaliseren van de metingen behoort ook een rapportage tot deze standaard werkzaamheden. Deze rapportage ontvang je altijd in de eerste week van de nieuwe maand en hierin worden de resultaten van de afgelopen maand weergegeven. Als een team-effort pakken we dit vervolgens samen met jou op in een maandelijkse call bespreken we de resultaten en kansen.
Online Marketeer - Tag Manager Specialist
Online Marketeer
Bij Copper IM hebben we alle kennis en specialisten in huis om jou te ondersteunen en te helpen om de resultaten van jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Wil je eens vrijblijvend sparren over de mogelijkheden of heb je een specifieke vraag?
Neem dan nu contact met ons op!
Klik hier om met ons in contact te komen!