Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x

Ook aan de slag met LinkedIn Adverteren?

Neem dan nu contact met ons op!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

LINKEDIN ADVERTEREN

 

Adverteren op LinkedIn is een gewilde smaak uit onze marketingmix. Dat komt doordat het zakelijke netwerkkarakter van LinkedIn zo mooi aansluit op de marketingdoelen van bedrijven met een B2B-inslag.

Als je zoekt naar professionals die op je producten en diensten zitten te wachten, dan maakt LinkedIn het je gemakkelijk om ze snel en gericht te bereiken. Daarom gaan veel van onze opdrachtgevers all-in door LinkedIn advertenties als waardevol onderdeel van hun overall marketingstrategie in te zetten.

De personen die LinkedIn gebruiken doen dit vooral omdat zij op de hoogte willen zijn van de professionele activiteiten van hun netwerk, denk hierbij aan nieuws die je via LinkedIn kan meekrijgen of zoeken naar nieuwe uitdagingen en vacatures voor een nieuwe baan. Het is dus van belang dat de advertenties worden ingericht met oog op de zakelijke kenmerken van je bedrijf.

Voordelen van adverteren op LinkedIn:

  • De mogelijkheid tot het maken van een gedetailleerde strategie
  • Gericht jouw doelgroep bereiken in de b2b sector
  • Meetbare resultaten met duidelijke inzichten
  • Mogelijkheid tot overzichtelijke a/b testing

 

WAAROM LinkedIn ADVERTISING UITBESTEDEN?

Targeting mogelijkheden zijn er genoeg bij het inrichten van je LinkedIn Ads campagne. Als we weten waar jouw bedrijf de grootste kansen ziet, dan weten we dat feilloos te vertalen naar een effectieve selectie van zogeheten doelgroepkenmerken.

Daardoor wordt het kinderspel om je nieuwe producten, diensten of campagnes onder de aandacht te brengen van de professionals waarvoor ze bedacht zijn. Met je eigen Cost Per Click-campagnebeheer houd je het budget goed onder controle, want je betaalt alleen als iemand ook echt op jouw LinkedIn Ad klikt.

 

 

 

KOSTEN VAN ADVERTEREN OP LINKEDIN

De kosten van het adverteren op LinkedIn hangen samen met de gestelde budgetten en doelen. Je kunt je advertenties op twee manieren laten afrekenen: Cost Per Click (CPC) en Cost Per Mille (CPM). Bij CPC betaal je een bedrag per klik, en bij CPM betaal je per 1000 weergaven.

Wanneer je een campagne aanmaakt op LinkedIn, geven ze je direct inzicht in de kosten en het benodigde budget. Daarnaast kan je je doelgroep specificeren, waardoor de grootte van je doelgroep groter wordt. Afhankelijk van de grootte van je doelgroep, passen de geschatte kosten en het benodigde budget zich weer aan.

HOE GAAN WE BIJ COPPER IM TE WERK?

1
Kennismaken

In een eerste gesprek willen we jou en het bedrijf graag leren kennen. Hier luisteren we graag naar jouw behoeftes, ambities en doelen op het gebied van LinkedIn advertising. We stellen Copper IM graag aan je voor en bekijken samen welke diensten uit het dienstenpakket van Copper IM passend zijn.

2
Onderzoek en analyse

Mocht je al aan de slag zijn met LinkedIn advertising dan maken we graag eerst een korte analyse van de huidige situatie. Onze Ads-specialisten kijken bijvoorbeeld naar de huidige campagnes. Lukt het je niet om die doelen te behalen? Dan kijken we samen waar ruimte is voor verbetering. Misschien heb je nog nooit gebruik gemaakt van social media advertising: geen probleem. Dan beginnen we bij stap 1 en gaan we bij de basis beginnen.

3
Strategie

Na het afronden van stap 2 hebben de Ads-specialisten een duidelijk beeld van de huidige situatie en zetten we de eerste stappen richting de strategie. Dit doen we altijd vanuit de vaste werkwijze van Copper IM op het gebied van advertising. We werken hierin quick-wins en een lange termijnstrategie.

4
Implementatie

Nadat jij ook op de hoogte bent van de nieuwe advertising strategie is het van belang dat deze geïmplementeerd gaat worden. Je hebt hierin de keuze om zelf met de strategie aan de slag te gaan of het volledig uitbesteden bij onze Ads-specialisten.

5
Monitoren en rapportage

Bij Copper IM werken we altijd vanuit data en rapporteren doen we vanuit onze overzichtelijke Google Data Studio rapportages. Iedere maand plannen we samen een call of afspraak in om deze rapportages door te nemen. Om samen te kijken wat de resultaten waren, waar de kansen liggen en welke uitbreidingen we kunnen doen binnen Online Marketing kanalen.

In een eerste gesprek willen we jou en het bedrijf graag leren kennen. Hier luisteren we graag naar jouw behoeftes, ambities en doelen op het gebied van LinkedIn advertising. We stellen Copper IM graag aan je voor en bekijken samen welke diensten uit het dienstenpakket van Copper IM passend zijn.

Mocht je al aan de slag zijn met LinkedIn advertising dan maken we graag eerst een korte analyse van de huidige situatie. Onze Ads-specialisten kijken bijvoorbeeld naar de huidige campagnes. Lukt het je niet om die doelen te behalen? Dan kijken we samen waar ruimte is voor verbetering. Misschien heb je nog nooit gebruik gemaakt van social media advertising: geen probleem. Dan beginnen we bij stap 1 en gaan we bij de basis beginnen.

Na het afronden van stap 2 hebben de Ads-specialisten een duidelijk beeld van de huidige situatie en zetten we de eerste stappen richting de strategie. Dit doen we altijd vanuit de vaste werkwijze van Copper IM op het gebied van advertising. We werken hierin quick-wins en een lange termijnstrategie.

Nadat jij ook op de hoogte bent van de nieuwe advertising strategie is het van belang dat deze geïmplementeerd gaat worden. Je hebt hierin de keuze om zelf met de strategie aan de slag te gaan of het volledig uitbesteden bij onze Ads-specialisten.

Bij Copper IM werken we altijd vanuit data en rapporteren doen we vanuit onze overzichtelijke Google Data Studio rapportages. Iedere maand plannen we samen een call of afspraak in om deze rapportages door te nemen. Om samen te kijken wat de resultaten waren, waar de kansen liggen en welke uitbreidingen we kunnen doen binnen Online Marketing kanalen.

DEZE KLANTEN GINGEN JE VOOR:

ONZE ADS SPECIALISTEN

Wanneer je LinkedIn advertising uitbesteedt aan Copper IM gaat ons team van SEA-specialisten aan de slag voor jouw online succes. Wij hebben diverse SEA-specialisten die jou graag helpen.

Naast het bepalen van de strategie en het opzetten en optimaliseren van de campagnes behoort ook een rapportage tot deze standaard werkzaamheden. Deze rapportage ontvang je altijd in de eerste week van de nieuwe maand en hierin worden de resultaten van de afgelopen maand weergegeven. Als een team-effort pakken we dit vervolgens samen met jou op in een maandelijkse call bespreken we de resultaten en kansen.

Ons social advertising team bestaat uit:

Job Eggink

Ads specialist

Ellen Hoeve

Online Marketeer

Erik den Hartog

Online Marketeer - Tag Manager Specialist

Sander Jacobs

Managing Director

Job & Jorn - Online Marketing

BEN JIJ BENIEUWD GEWORDEN?

Bij Copper IM hebben we alle kennis en specialisten in huis om jou te ondersteunen en te helpen om de resultaten van jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Wil je eens vrijblijvend sparren over de mogelijkheden of heb je een specifieke vraag?

Neem dan nu contact met ons op!

Klik hier om met ons in contact te komen!
Wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op! Contact opnemen
X