Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x

Veel bedrijven onderschatten de kracht van Marktplaats.nl als platform voor online adverteren. Dat is gewoon jammer, want er worden elke dag prima zaken gedaan op de grootste en bekendste commerciële ontmoetingsplek van Nederland. Wist je bijvoorbeeld dat bijna de helft van alle bezoekers op Marktplaats.nl naar nieuwe producten zoekt in plaats van tweedehands artikelen? Dat is al reden genoeg om te ontdekken wat Admarkt voor je bedrijf kan betekenen, want Marktplaats.nl heeft een eigen systeem waarmee je online advertentie lekker prominent tussen de zoekresultaten van je klanten verschijnt. Ook hier is kostenbeheer een peulenschilletje met Cost Per Click budget opties.

Adverteren op Marktplaats.nl is zeker interessant vanwege de verkoopmogelijkheden, maar vergeet vooral niet de winst die er op branding gebied te boeken valt. Jouw bedrijfsnaam kan via display marketing een serieuze sprong voorwaarts maken. Natuurlijk halen ook hier zoveel mogelijk meetresultaten uit met onze Google Analytics skills, dus je inzicht in het gedrag van je doelgroep groeit mee met je Admarkt campagnes. Als je dan nog weet dat je Marktplaats advertenties meewegen bij de organische zoekresultaten in alle grote zoekmachines is het bijna zonde om deze kans niet te pakken…

Feed marketing via Marktplaats.nl

Een andere slimme optie is Feed Marketing via Marktplaats.nl. We hebben alles in huis wat nodig is om jouw productaanbod in de vorm van directe feeds aan de Marktplaats database te koppelen. Zo zorg je ervoor dat niet alleen je online advertenties, maar ook je complete assortiment direct tussen de zoekresultaten van enorme aantallen potentiële kopers verschijnen. Een enorme groep consumenten bereiken, je naamsbekendheid verder vergroten, directe sales via live feeds en een schat aan waardevolle marketingresearch – allemaal via je eigen campagne voor online adverteren op Marktplaats. Zoals ze het zelf zeggen: Marktplaats, waar wacht je nog op?