Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x

Adverteren in een zoekmachine is interessant – wat je zakelijk ook aan de man brengt. Of dat nu een merk, product, dienst, app of goed doel is. Maar je moet wel weten wie je doelgroep is, om doordachte keuzes te maken over bij welke zoekwoorden je je advertenties laat zien en tegen welke inzet.

Dit alles maakt zoekmachine adverteren (SEA) een ingewikkeld marketingspel. Eén waar we bij Copper IM heel goed in zijn; wij kennen de grote spelers Google en Bing als geen ander en weten waar de valkuilen zitten. Met onze expertise en jouw zakelijke doelen, zetten we een doordachte SEA campagne op waarmee je maximaal resultaat boekt. 

 Dit doen onze SEA specialisten

Wat is SEA?
SEA is net als SEO niet weg te denken uit de online marketingwereld. Maar wat is SEA? SEA is de afkorting van Search Engine Advertising. De betekenis is letterlijk: zoekmachine adverteren. Waar het bij SEO allemaal draait om de onbetaalde zoekresultaten in een zoekmachine, draait het bij SEA allemaal om de betaalde zoekresultaten.

Strategie, budget en optimalisatie. Dat zijn de drie factoren die SEA marketing naast ingewikkeld, reuze interessant maken. Want hoewel handige SEA tools veel suggesties doen en veel automatisch instellen, is menselijke input onmisbaar.

Probeer eens van onze smaken
Google Ads

Google Ads


Met Google Ads laat je de grootste zoekmachine ter wereld voor je werken! Google Ads marketing is Google’s eigen manier om jouw producten precies op het juiste moment tussen de zoekresultaten van je nieuwe klanten te laten verschijnen.

Lees meer
Bing Ads

Microsoft advertising


Naast Google Ads heeft Microsoft Bing Ads, de succesvolle en veel gebruikte zoekmachine. Online adverteren met Microsoft Advertising (voorheen Bing Ads) is dus een prima manier.

Lees meer

SEA marketing uitbesteden

Onze specialisten denken met je mee. Ze staren zich niet blind op enkel de inzet van SEA, maar nemen SEA mee in de gehele customer journey. Ze stellen realistische doelen – hét startpunt van elke SEA campagne. Ze kiezen relevante zoektermen, én ze kijken naar randzaken die succes mogelijk maken. Neem de landingspagina. Die hoort naadloos aan te sluiten bij de zoekopdracht van de websitebezoeker, iets wat nogal eens misgaat.

Laat je SEA uitbesteden aan Copper IM, dan heb je de zekerheid dat het advertentiebudget effectief wordt besteed. Vanaf het moment dat de advertenties live gaan, zien we de resultaten real-time op een interactief dashboard. Het meetbaar en inzichtelijk maken van de resultaten is essentieel, want alleen zo houden jij en de SEA specialist de controle. Als het nodig is kan er altijd worden bijgestuurd.

Door doordacht om te gaan met al deze factoren, kan SEA van grote betekenis zijn op conversie en dus zorgen voor meer omzet, merkbekendheid of app-installaties.

SEA uitbesteden is interessant als je…

  • …meer producten wilt verkopen
  • …je diensten beter onder de aandacht wilt brengen
  • …een (nieuw) merk wilt promoten
  • …meer installaties van een app wilt realiseren
  • …een goed doel onder de aandacht wilt brengen

SEA-specialisten Copper IM

Bij Copper IM kennen we Google en Bing door en door. Omdat de online ontwikkelingen omtrent SEA marketing altijd doorgaan, zitten we met het gehele team wekelijks samen in de vorm van een kennissessie.

Bijblijven vinden wij een basisvoorwaarde, net zoals een persoonlijke aanpak. Dus laat je het zoekmachine adverteren (SEA) aan ons uitbesteden, dan koppelen we een vaste SEA consultant aan jouw organisatie. Met deze specialist zit je maandelijks om de tafel om de campagneresultaten door te spreken. Zo garanderen we een vast aanspreekpunt en een consistente aanpak en dus maximaal resultaat.