Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x

Benieuwd wat we voor jouw LinkedIN Ads kunnen betekenen?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Targeting mogelijkheden zijn er genoeg bij het inrichten van je LinkedIn Ads campagne. Als we weten waar jouw bedrijf de grootste kansen ziet, dan weten we dat feilloos te vertalen naar een effectieve selectie van zogeheten doelgroepkenmerken. Daardoor wordt het kinderspel om je nieuwe producten, diensten of campagnes onder de aandacht te brengen van de professionals waarvoor ze bedacht zijn. Met je eigen Cost Per Click-campagnebeheer houd je het budget goed onder controle, want je betaalt alleen als iemand ook echt op jouw LinkedIn Ad klikt.

Maar daar houdt ons werk niet op – eigenlijk begint online adverteren daar pas echt. We zorgen met plezier voor een optimale landingspagina waar je doelgroep na die klik terechtkomt. Zo maken we een vlot en soepel verhaal van je conversie, zodat jij alleen maar met dat briljante productaanbod klaar hoeft te staan voor je nieuwe klanten en verse omzet!

  • Onderdeel van jouw online strategie
  • Gericht jouw doelgroep bereiken
  • Wij nemen alles uit handen
  • Jouw eigen LinkedIn Advertising expert

Onze partnerships en awards

Kosten van adverteren op LinkedIn

De kosten van het adverteren op LinkedIn hangen samen met de gestelde budgetten en doelen. LinkedIn is een relatief duur advertentieplatform, maar je kan daarentegen wel heel specifiek targeten. Je kunt je advertenties op twee manieren laten afrekenen: Cost Per Click (CPC) en Cost Per Mille (CPM). Bij CPC betaal je een bedrag per klik, en bij CPM betaal je per 1000 weergaven.

Wanneer je een campagne aanmaakt op LinkedIn, geven ze je direct inzicht in de kosten en het benodigde budget. Daarnaast kan je je doelgroep specificeren, waardoor de grootte van je doelgroep groter wordt. Afhankelijk van de grootte van je doelgroep, passen de geschatte kosten en het benodigde budget zich weer aan.

 

Kimberley

Kimberley Wieland

Teamlead - Social Specialist - Trainer

Erik

Erik den Hartog

Online Marketeer - Tag Manager Specialist