Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x

Op Pinterest verzamel je afbeeldingen op een digitaal prikbord. Alles staat hier in het teken van elkaar inspireren – een goede plek dus om te adverteren, als dit is wat je kan doen met jouw producten.

Bij Copper IM laten we jouw gesponsorde content tussen de pins verschijnen die jouw doelgroep bekijkt. Onze specialisten monitoren de campagne en meten wat het effect is op jouw website. Als het nodig is, sturen ze meteen bij. Zo kunnen we met Pinterest adverteren de merkbekendheid van jouw bedrijf vergroten of meer leads of conversies bewerkstelligen.

De voordelen van Pinterest adverteren

  • Hét platform voor inspiratie
  • Meer verkeer naar je website
  • Vergroten van je naamsbekendheid
  • Introduceren van nieuwe producten
  • Promoten van een app

 

Manieren om te adverteren op Pinterest

In totaal heeft Pinterest 3,5 miljoen Nederlandse gebruikers. Hiermee is dit kanaal minder populair dan andere social-mediakanalen. Zo heeft Facebook 10 miljoen Nederlandse gebruikers en Instagram er bijna 5 miljoen. Toch heeft dit platform zijn eigen unieke kenmerken, wat maakt dat adverteren op Pinterest interessant is. Want kun je met je producten inspireren? Dan is dit dé plek om ze via gesponsorde content aan je doelgroep te introduceren.

Gesponsorde content laten zien, kan op deze manieren:

  • met een standaard pin
  • door een app-pin (pinners kunnen jouw app meteen vanaf Pinterest downloaden)
  • een gesponsorde carrousel
  • een video
Pinterest adverteren inzetten voor jouw bedrijf?

Vul onderstaand formulier in en ontvang binnen enkele dagen reactie van één van onze specialisten. We geven graag antwoord op jouw vragen omtrent Pinterest adverteren.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Gazellen Logo
Google Partner logo
Emerce logo

Mars_Logo
TU Delft
Makro-logo
V&D_logo

Focussen op die ene doelgroep

Net zoals bij andere social-mediakanalen, kan je je advertentie op Pinterest targeten op een doelgroep. Alleen werkt dit bij Pinterest net even anders: Pinterest wil promoted pins alleen in een relevante context tonen. We targeten hier dus niet alleen op leeftijd of woonplaats.

Het samenstellen van de juiste doelgroep is daarom erg belangrijk. Naast de standaard demografische targetmogelijkheden biedt Pinterest ook de mogelijkheden om bepaalde interessegebieden of trefwoorden te targeten. Verkoop jij bijvoorbeeld vazen, dan kunnen we een mooi gestylde tafel met vaas laten vertonen in relevante categorieën als interieur tips, stijl voor huisinrichting of op de zoekterm gedekte tafel. Dit doen we weloverwogen in overleg met jou, zodat we zeker weten dat we je advertenties laten zien in de categorieën die het meest interessant zijn voor jouw specifieke doelgroep en dus jouw bedrijf.

Een stijlvolle foto van een gedekte tafel met jouw vazen? Die laten we bijvoorbeeld zien in een categorieën die gaat over het decoreren van eettafels. Zo krijgen precies díé mensen de vazen te zien die hier ook echt geïnteresseerd in zijn.

Adverteren op Pinterest met Copper IM

Leg je het Pinterest adverteren in de handen van de online marketing specialisten van Copper IM, dan gaan we eerst om de tafel zitten om jouw producten en bedrijf te leren kennen. Op deze manier kunnen we strategisch meedenken en de campagne zo goed mogelijk inrichten. Want elk bedrijf is anders en elke campagne is anders!

Bij Copper IM maken we voor het adverteren op Pinterest een businessaccount aan, richten we het meten in en beheren we de campagne. En we gaan nog een stapje verder. Want we plaatsen ook de juiste tags, zodat we precies kunnen meten wat er op je website gebeurt en bezoekers van je website eventueel nogmaals kunnen benaderen.

Hoe de resultaten zijn, dan kan je zelf op elk moment zien. Bij Copper IM vinden we transparantie belangrijk en dus krijg je toegang tot een interactief dashboard waarop de resultaten realtime zijn te zien. Deze resultaten spreken we maandelijks nog eens door.

Kosten

De kosten voor adverteren op Pinterest worden berekend op basis van de gekozen doelstelling. Pinterest werkt, net als Facebook of Instagram, met CPC (kosten-per-klik) of CPM (kosten-per-1.000 vertoningen).

Omdat je grip wilt hebben op je online marketing, stellen onze specialisten het marketingbudget en de doelen vooraf met jou af. Zo kunnen we slim aan de slag gaan – welk budget je ook hebt. Laat je het adverteren op Pinterest aan ons uitbesteden, dan inspireer je je doelgroep dus op de meest effectieve manier!

Fokker

Groei naamsbekendheid en aanmeldingen open dag

Beter vindbaar worden voor de doelgroep en de bekendheid van GKN Fokker en hun opleiding vergroten. Deze doelen werden behaald door de inzet van onder andere een aantal Social Media Ads en YouTube campagnes.

Tags:
Design
Social
SEA
OPG afbeelding

Maximaal rendement en een omzet groei van 126%

Maximaal groeien met Google Ads. Een omzet groei van 126%. Hoe? De opdracht was maximaal rendement uit de campagnes te halen zonder beperkingen van budget. Door de inzet van drie campagnes, namelijk een Search-, Shopping- en merknaam campagne werd een maximale groei behaald.

Tags:
SEA

OVERTUIGD? NEEM DAN CONTACT MET ONS OP!

Pinterest adverteren inzetten voor jouw bedrijf? Vul onderstaand formulier in en ontvang binnen enkele dagen reactie van één van onze specialisten. We geven graag antwoord op jouw vragen omtrent Pinterest adverteren.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


x