Zullen we bellen? Superleuk!

Laat je nummer achter, en laat weten wanneer het je uitkomt.
Dan bellen wij je terug!


x

SEO whitepaper inhoud

Helaas is er is niet één simpel trucje om goede SEO-posities te behalen in de zoekresultaten. Welke positie je behaalt is afhankelijk van heel veel factoren. Deze factoren zijn te verdelen over wat we noemen de drie pijlers van SEO: content, techniek en autoriteit. Hoeveel verkeer jouw positie oplevert hangt af van het doorklikpercentage. Overtuigt jouw zoekresultaat voldoende om bezoekers te laten doorklikken naar jouw website?

In deze whitepaper gaat SEO-specialist Mike in op de ideale SEO werkwijze die hij zelf dagelijks toepast en waar hij bij alle klanten van Copper IM mee werkt.

Na het lezen van dit whitepaper weet jij:

  • Alles over de drie pijlers van SEO
  • Hoe je zoektermen kunt bepalen
  • Content kunt verbeteren
  • Welke technische aspecten essentieel zijn
  • Hoe je die autoriteit toch omhoog krijgt

Dit is Mike

Mike is Sr. SEO- specialist en SEO trainer bij Copper IM. Mike werkt graag vanuit strategie om zo samen (nog) betere resultaten te behalen in de Google zoekresultaten. Bij Copper IM werkt mij o.a. voor Rijkswaterstaat, ABC Clinic, Profipack Verpakkingsmaterialen en Stichting Samen Veilig. Hij laat zijn kennis en ervaring los in allerlei verschillende branches en die bevindingen heeft hij meegenomen in het schrijven van dit whitepaper. Hoe start je met SEO? Mike neemt je mee in zijn tips, tricks en werkwijze! Benieuwd wat Mike nog meer voor kennis deelt? Lees ook zijn laatste blog!

Lees hier ook Mike zijn laatste blog